Silné core a pekáč buchet

6. června 2015 v 9:18 | Llamka |  Cvičení
Moji milí! Dlouho jste ode mě nic neslyšeli (nečetli), protože státnice se blíží a já moc chci být vysokoškolák a celé mě to štve, jak už bych to chtěla mít (úspěšně!Úžasný) za sebou, tak jsem teď s časem na štíru. Přesto jsem vám chtěla ještě předtím, než se vrhneme do plavek a jinak totálně nic neschovávajícího oblečení napsat článek, jak si "udělat" super sexy břišáky. Nebo alespoň břišáky. Nebo aspoň cokoliv, co není pneumatika.



Obecné (a nutné) kecy jsou, že břicho se dělá v kuchyni. To je bohužel pravda, v oblasti břicha se zkrátka tělo rozhodlo ukládat velkou tukovou zásobu, když jí má k dispozici. No a ta úspěšně schová jakékoliv svaly, které tam třeba i jsou. A aby vykoukly, všem je asi jasné, co je třeba udělat.

Pokud vás předchozí odstavec nemotivoval, je fajn ještě popřemýšlet o zdravotní stránce. Silné core pomáhá i naší páteři a bolesti zad jsou obecně nejčastější onemocnení lidí nad 30 let. Asi je dobré na to myslet.

A abyste neřekli, že zase jenom poučuju, jdu s kůží na trh - vyfotila jsem vám, co já pěstuju (ehm, poctivým cvičením a taky poctivými dávkami čokolády, proto to nevypadá zase úplně super fitnessNevinný).


A teď už k cvičení - přímo břišní svaly trénuju dvakrát týdně, jinak ale třeba při některých základních cvicích se zapojují taky.

Tyranosaurus Rex
Můj dětský mozeček si z TRX (závěsného systému) okamžitě udělal představu o prehistorickém predátorovi, ale cviky na něm jsou tak účinné, že nejpozději do pěti minut na něm začnu potit krev. Dělám na něm tyhle dva cviky - v planku pomalu táhnu zadek co nejvýš a zase zpět (neprohýbám se) a potom přitahuju táhlým pohybem kolena k bradě. Dlaně by měly být přímo pod ramenama, tak zabírá břicho nejvíc.
Pokud sledujete můj facebook, možná jste postřehli můj spešl cvik s míčem - funguje na podobném principu.

Supersérie co není super(série)
Moje dvaceti minutové "potěšení" - vezmu osmikilový kettlebell a jedu postupně 5 cviků (pracovní názvy: přetáčky, píďalka, pavouk, ...) zapojit se třeba dá i swing. Cvik jedu vždy bez ohledu na opakování 45 sekund, 15 sekund odpočívám. A tak strávím celých dvacet minutMlčící.
Knees up na hrazdě
Skvělý cvik i pro začátečníky, nedá se toho na něm moc pokazit a zároveň je dost náročný. Některé posilovny mají speciální stroj, kde se knees up dá dělat, pokud ne, dá se provádět normálně zavěšením na hrazdu. Důležité je nešvihat a nohy dávat co nejvýš.

Lamka kombo
Tenhle cvik si dávám na konci - uzurpuju si pro sebe jakoukoliv lavici a lehnu si na ní na záda (tím to bohužel nekončí). Chytnu se rukama za hlavou, nohy narovnám ke stropu a pomalu je vyrovnám až s lavicí. Potom nazpět a (pořád rovné) je zvednu i ze zadkem jakoby do svíčky. A pořád dokola. Když se to procítí, je to dost náročný cvik.

Starý dobrý plank a jeho varianty
Určitě všichni znáte:-) Nejsem moc pro ty nejrůznější výzvy - spíš bych doporučila dbát především na správné provedení a postupně se zlepšovat.


A jaký je váš nej(ne)oblíbenější cvik na břicho?Usmívající se
Mějte se krásně a držte mi palce.

P.S: Chystám pro vás překvápko. Dost možná celkem velké a nečekané a....doufám, že alespoň větší části z vás se bude líbit.
P.P.S: Už máte plavky? Já ty svoje "pravé" letošní ještě nenašla, tak vítám tipy!Úžasný
 

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Nuri Nuri | 17. září 2015 v 8:59 | Reagovat

Fitness rukavice, opasky a další příslušenství a doplňky pro cvičení

http://www.suplementy.cz/fitness-rukavice-opasky-haky-trhacky/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama