Top cviky na zadek. Ty nejhorší!:-)

2. dubna 2015 v 13:47 | Llamka |  Cvičení


Ahoj všichni! :-)
Dnes trochu netypicky nebudu slzet u krájení cibule, přiškvařovat nebohou rýži v hrnci, ani očesávat naši sotva urostlou bylinkovou zahrádku (ehm, teda takto honosně nazývám několik květináčů, které máme na okně). Tentokrát jsem pro vás připravila takový přehled (pro mě) TOP cviků na zadek (a nohy), protože všechny ho určitě chceme hezký, pevný a kulatý, no ne?Usmívající se
Pro ty z vás, kdo už dýl posilujou (pro ty, kteří ne, prosím, přečtěte si můj článek o tom, proč netrhat rekordy v kardiu), tu asi nebude nic až tak nového, jsem celkem zastánce základních cviků (tak schválně, kolik lidí doopravdy umí pánský, neošizený klik? A nemyslím jen tu první půlku směrem dolů, jo? Úžasný) a jejich správnému a plnému provedení.
Parádní je, že minimálně ze začátku je klidně všechny můžete cvičit doma a postupně přidávat zátěž. Nezapoměňte, že jen když sval (mírně!) přetížíte, stimulujete ho k růstu. Tisicosmsetpadesáttři opakování, která zvládáme za čtení Cosmopolitanu nám prostě pevný zadek a krásná stehna nevykouzlí.

Ale dost pouček, jdem potrápit sedací partie :-)

Hluboký dřep
Jo, nejobyčejnější cvik na světě, plno holek si dokonce stěžuje, že u něj cítí maximálně stehna. To znamená, že ho asi nedělají dobře.
Moje postřehy: Váha je spíše na patách, nohy zhruba na šířku pánve, záda nekulatíme ani neprohýbáme. Zadkem jdeme až k zemi. A především - myslete na ty svaly zadkové, měli byste cítit, jak se vám stahují a uvolňují. Pokud cítíte jen ta stehna, zkuste třeba jinak pracovat s váhou.
Sama jsem udělala hodně dřepů blbě, než jsem se naučila správnou techniku, ale jde to, stačí vytrvat Usmívající se


Mrtvé tahy
Mé milované mrtvoly! (to zní jak z deníčku nekromana, ale vy víte, jak to myslímÚžasný). Opět jde o cvik, který asi na poprvé ani podruhé neuděláte úplně správně, ale když se to naučíte, posílíte při něm nejenom zadek, ale i záda, břicho a další svaly.
A jak na to? Nohy o něco víc, než na šířku pánve, kolena mírňoulince pokrčená. Záda opět rovná. Jak vidíte na obrázku, s činkou/činkama/kettlebellem jdete až k zemi a zase zpátky. Opět byste měli cítit makat zadek a zadní stranu stehen.
Tip: Pokud si mírně vyvýšíte špičky nohou (třeba pod ně vrznete závaží), budou se vám zadní stehna líp cvičit.

Výpadová chůze
U tohohle cviku mě vždycky obsluha posilovny podezírá, že se jim snažím odnést železo do šrotu Smějící se Princip je jednoduchý, vezmu do ruky 7 kilové činky a už si to mašíruju hlava nehlava (vážně, občas tam nějaký ubožák, co zrovna posiluje břicho na podložce opravdu tu hlavu má) mega dlouhými kroky třeba 14 kroků. Snažím se je dělat co nejdelší a kolenem jít až milimetr nad zem, tak nejlíp zabírá zadek a zadní strana stehen.

Vytlačování pánve
Obrázek popisuje skoro vše potřebné. A moje rada - nebojte se váhy! Zdá se to dost, ale třeba dvacet kilo zvládnete i pokud teprve začínáte. Jen je dobré si dát pod činku ručník, jinak to dost tlačí. Zadek nepokládat až na zem! Usmívající se


Sumo dřepy
Netřeba dlouhého popisu, obrázek princip jednoduše ukazuje. Důležitá jsou opět rovná záda a nepředklánět se.


Pejsek
Název mám od nějaké slečny, která tento cvik takto roztomile pojmenovala. Výchozí pozice cviku je jako na obrázku, dál zvedám nohu co nejvýš to jde a zpátky do 90 stupňů. Nekonají se ale žádné hmity rychlosti pánevních výpadů zajíce v době páření, naopak dlouhé pohyby. Zdá se to jako srandička, ale když ten zadek opravdu držíte zatnutý a pořádně ty svaly procítíte, po 30 opakování to pěkně pálí.
Pejska dělám vždycky na konci cvičení, kdy už by mě posilování se zátěží mohlo stát správnou techniku.


Tak to je většina cviků, u kterých cítím, jak mi zadek (a případně zadní stehna) makají. Budu moc ráda, pokud mi napíšte, jestli jste je zkoušeli nebo jaké oblíbené cviky máte vy.
A chlapi, prosím - vidíte, jak na ty zadky makáme, tak je na Velikonoční pondělí šetřete, jo?Mlčící
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ACogfloott ACogfloott | E-mail | Web | 14. srpna 2017 v 0:36 | Reagovat

First things first, you should set a fixed target date because you'll completely quit, including two or three weeks from now.  Once you discover the top natural treatments, you can again have full power over your sexual pleasures.

2 Matparp Matparp | E-mail | Web | 21. srpna 2018 v 0:02 | Reagovat

Can I Purchase Fedex Provera Delivered On Saturday Propecia Ficha Tecnica  <a href=http://buyciali.com>cialis 5mg</a> Podofilox Wiki Amoxicillin

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama