Chili con carne zdravěji

8. dubna 2015 v 10:40 | Llamka |  Hlavní jídla
Moji milí fitnessáci! Protože alespoň u nás je zatím počasí vytrvale zimní až mega zimní, mám pro vás ještě jeden recept, který zahřeje. Ať už teplotou, ve které je ho dobré podávat, nebo i za studena díky chili, na kterém je tak trochu postaveno.



Obecně můžu říct, že skoro každou kuchyni mám radši než tu českou (ehm, to se dá na fitness blogu asi čekat, že?). A mnohem raději si s těmi zahraničními pohrávám - dneska je na řadě něco z kuchyně Texasu, protože je (v našem podání) zdravá, pálivá a prostě výborná (moc, moc doporučuju vyzkoušet moje fitness tortilly od sousedů Mexičanů Usmívající se)

Jak to dělám já (cca 5 porcí):
400 g mleté hovězí maso
2x cibule
lžička oleje
rajčata - plechovka loupaných nebo cca 5 čerstvých, klidně i mix
2x plechovka fazolí
1x červená paprika
chili, česenek, majoránka, sůl, pepř


V hrnci si rozehřeju olej a osmahnu cibulku. Až se ta mrška rozvoní, přidám k ní do party maso, které osolím, opepřím a restuju (a rošťouchávám) tak, aby bylo na malé kousky. Když je tak nějak hotové, přidám rajčata a papriku na kousky, zaliju troškou vody a nechám tak 10 minut vařit. Potom přidám fazole, opět nechám provařit a nakonec dochutím majoránkou, česnekem a chili, můžu přidat i sůl.


Výživové hodnoty na 1 porci:
300 kcal
Bílkoviny 26 g
Sacharidy 22 g
Tuky 11 g

Chili con carne je úžasně modifikovatelné. Výborné je s rýží, chlebem (zkuste žitný domácí), tortilama, nebo i jen tak na prase samotné. Zvýraznit chuť se dá přidáním hořké čokolády, zjemnit zase zakysanou smetanou.

Děláte Chili con carne? Nebo jak jinak používáte fazole? Já celkem minimálně, tak vítám tipyUsmívající se
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 chelsie-melvis chelsie-melvis | Web | 12. dubna 2015 v 17:57 | Reagovat

Vypadá to dobře:)!
Někdy zkusím:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama